activiteiten jeugdzeilen

De Zeevang, een gezellige en actieve watersportvereniging in Edam

avond haven

Voor de leden

WSV de Zeevang is een verenigingshaven die volledig draait op enthousiaste vrijwilligers. Via het menu genaamd “Leden” (rechter bovenhoek) vind je alle informatie over de vereniging, zoals de nodige informatie voor aspirant-havenmeesters, details over diverse werkgroepen en commissies, en formulieren. Leden kunnen hier terecht voor alles wat ze willen weten over onze verenigingshaven.

insta07

Evenementen

Op de haven worden regelmatig allerlei evenementen georganiseerd, variërend van een nieuwjaarsreceptie, openings- en sluitingstochten, zomer BBQ en races zoals de Pampusrace. Een hoogtepunt is het wekelijkse Happy Hour op zondagmiddag, waar leden en passanten samenkomen om te genieten van een ontspannen sfeer, muziek en heerlijke drankjes.

wit bordje

Hoe zat het ook al weer met dat bordje?

• Een dagje varen plaats het bezetbordje,
  • Een weekend varen draai het bordje om en toon de tekst ‘vrij tot zondagmiddag’,
  • Ga je langer varen lever je bordje in bij de havenmeester met het afwezigheidsformulier.

In alle drukte niet meer aan het bordje gedacht? Bel of app dan de havenmeester, want zo weten we welke boxen beschikbaar zijn voor passanten.

"In de zomer elke zondag happy hour vanaf 17:00 uur"
unsplash clubhuis bier

Clubhuis zoekt mensen

Ben jij de enthousiaste persoon die de werkgroep Clubhuisbeheer wil versterken? Jan Willem blijft verantwoordelijk voor de inkoop, maar we zoeken extra handen voor andere werkzaamheden.

Daarnaast hebben we ook af en toe hulp nodig bij de bardienst.

Heb je interesse? Meld je dan aan bij Saskia via clubhuis@wsvdezeevang.nl.

Meer info