‘Klussen voor de club’ aanbod

Clubhuisbeheer:

Wie gaat de werkgroep versterken? Jan Willem Fuhring gaat alleen de inkoop doen en stopt de andere werkzaamheden voor de werkgroep clubhuisbeheer.
Je kunt ook af en toe meehelpen met een bardienst.
Geef je op bij Saskia Moolhuijzen clubhuis@wsvdezeevang.nl

Splitsers en splitscoördinator

In de kantine liggen de nieuwe lijnen klaar voor de boxen. We gaan de blauwe lijnen vervangen, want die laten teveel plastic vezels los. We zijn op zoek naar iemand die een splitsavond wil begeleiden en naar mensen die de lijnen komen splitsen en ophangen.
Graag aanmelden bij Pieter de Bruijn 06 513 897 51

Technisch tekenaar gevraagd

We zoeken een technisch tekenaar om de installatie, riolering en leidingen van het clubhuis en haven in kaart te brengen.
Meer weten hierover? Mail Mathijs: haven@wsvdezeevang.nl

Happy Hour

Wij zoeken nog leden, die voor de Happy Hour de drankjes en hapjes willen verzorgen op: 14 juli, 21 juli en 11 augustus. Op het mededelingenbord in het clubgebouw hangt een intekenlijst, of je kan Sanne Dekker een whatsappje sturen op 06-22981374.