Haveninformatie

Het havenkantoor

Neem de route vanaf de gele sportboei H naar E1. Daar wordt het fonteinkruid gemaaid.

U kunt zich melden aan de kade direct voor het Havenkantoor, tussen de steigers A en B.

De laatste ingang aan bakboord met genoeg ruimte om zelfs met harde wind te kunnen manoeuvreren.

Is er geen havenmeester aanwezig, kies dan een passende vrije ligplaats.
Aan de buitenzijde staat op de kop van de steigers de lengte van de ligplaatsen. De breedte van de ligplaatsen varieert, maar loopt globaal op van de kademuur naar het eind van de steiger.
Op deze kaart vind u de maten van de ligplaatsen.

Ligplaats beschikbaar?

Groen bordje deze ligplaats is nog vrij

Wit bordje vrij tot zondagmiddag 2 uur

U kunt afmeren in een box, als een GROEN bordje zichtbaar is of een WIT bordje met de tekst VRIJ tot zondagmiddag 2 uur.

Het havengeld is te betalen via de QR code bij de box of bij de havenmeester. Alleen met pin. In het raam van het Havenkantoor staat aangegeven wanneer of waar hij/zij aanwezig is.

Op de steigers van onze haven vindt u stroom en drinkwater (gratis). Het clubgebouw beschikt over moderne sanitaire voorzieningen en we hebben een gezellig clubhuis met fantastisch uitzicht op het Markermeer waar u van harte welkom bent.

• Aantal ligplaatsen: 155
  • Diepgang ca. 2,50 meter
  • Coördinaten: 52 o  31 ’ 00 N / 005 o  04’30 E;
  • Kinderspeelplaats aanwezig (op eigen risico, de watersportvereniging erkent geen enkele aansprakelijkheid)
  • Fietsen gratis beschikbaar bij de havenmeester (graag een kleine vrijwillige bijdrage voor onderhoud en aanschaf) potje staat in havenmeesterkantoor.
  • Gratis BBQ beschikbaar op een van de mooiste plekjes van Nederland direct aan de rand van het Markermeer. Info via onze Havenmeester.
  • Vuilnis/glas/papier en chemisch toilet afval stort, op het parkeer terrein.
  • Afwas mogelijkheden met warm en koud water om de hoek van het clubgebouw.